Twitter's social innovation manager in Nederland

21-03-2013 @ 08:33

Claire Díaz-Ortiz, manager social innovation van het sociale netwerk Twitter, spreekt voor het eerst op Nederlandse bodem dankzij de vaktitel Customer Talk. Volgens het Amerikaanse technologieblad Wired heeft Claire de voormalige Paus aan het twitteren gekregen. Claire zal tijdens de studiedag Social Media in 1 Day ingaan op de toekomst van sociale media en de zakelijke toepasbaarheid van Twitter in de Nederlandse markt.

Customer Talk, de onafhankelijke vaktitel voor innovatieve marketing, sales en service, organiseert 11 april 2013 de studiedag Social Media in 1 Day. De dag zal afgesloten worden door een keynote van de manager social innovation van Twitter, Claire Díaz Ortiz. Claire studeerde af aan Stanford en Oxford, en werd in 2012 door Fast Company uitgeroepen tot één van de meest creatieve personen in de business. Ze is blogger, schreef twee boeken genaamd ‘Twitter for Good’ en ‘Twitter for Business’ en heeft zelf 329.000 volgers op het sociale netwerk.

Tijdens de studiedag Social Media in 1 Day op donderdag 11 april is er voor een select groepje deelnemers de mogelijkheid om te spreken met de manager social innovation van Twitter, Claire Díaz Ortiz. Meer informatie over de studiedag en de presentatie van Claire op www.socialmediain1day.nl.

Over Social Media in in 1 Day

Social Media in 1 Day is voor iedereen die betrokken is bij strategie en praktijk rondom social media en social business. Tijdens deze studiedag kunnen deelnemers specifieke kennis vergaren en in contact komen met 400 vakgenoten. Social Media in 1 Day wordt dit jaar voor de tweede keer georganiseerd en vindt plaats op donderdag 11 april in het Spant te Bussum. 

Over Customer Talk

Customer Talk is de grootste onafhankelijke online vakuitgave en community voor klantgericht ondernemen en innovatieve marketing, sales en service. Met de praktijkgerichte portal, nieuws en strategie bulletins en evenementen als CRM in 1 Day, Vakdag Direct & Multichannel Marketing en Digital Marketing in 1 Day, zijn zij reeds dertien jaar dé autoriteit in Nederland. De dienstverlening van Customer Talk stelt Nederlandse commerciële managers van middelgrote en grote organisaties in staat met de beste informatie en tools de meest optimale beslissingen te nemen en daarmee winstgevende klantrelaties op te zetten en uit te bouwen. Meer informatie is te vinden op www.customertalk.nl.

Meer informatie is te vinden op www.socialmediain1day.nl.