27-08-2008 @ 14:56
Wegener Huis-aan-huisMedia organiseert op woensdag 19 november in Fort Voordorp te Groenekan voor de tweede keer het mediaseminar ConsuMeer Live.
Het eerste succesvolle nieuwe mediaseminar vol informatie en inspiratie krijgt in 2008 een vervolg. De mediamiddag ConsuMeer Live 2008 informeert adverteerders, media- en reclamebureau’s over de invloed van de lokale leefomgeving op het consumentengedrag en geeft inzichten in de manier waarop met de diverse media kan worden ingespeeld op deze veranderingen.
Prof. dr. Fred Bronner (hoogleraar media- en reclameonderzoek aan de UvA en adviseur bij Veldkamp en TNS Nipo) bespreekt de invloed van gezinsleden bij het aankoopproces. De invloed van nieuwe media op het consumentengedrag wordt belicht door prof. dr. Cor Molenaar (hoogleraar eMarketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, voorzitter van het RFID platform Nederland en Directeur van bureau eXQuo Consultancy). Prof. dr. ir. Iteke Weeda (sociologe en emeritus hoogleraar emancipatievraagstukken) behandelt de rol die mannen en vrouwen tegenwoordig innemen in hun eigen leef- en woonomgeving en de rol die media hierin spelen. Verder vertelt Chris Zegers (TV presentator) over het hebben van een passie en het los durven komen van vaste denkpatronen.
Naast bovenstaande thema’s biedt ConsuMeer Live entertainment en voldoende ruimte om te netwerken. Meer informatie vindt u op www.ConsuMeerLive.nl
Over ConsuMeer
Consumeren is dat wat adverteerders, mediabureaus en lezers bindt. Consumenten zijn steeds op zoek naar het beste platform voor nieuws en informatie over datgene wat hen interesseert en beweegt. Adverteerders sluiten daar natuurlijk graag op aan. ConsuMeer speelt daarin een rol door u meer en beter te informeren over ontwikkelingen op mediagebied en meer aandacht te besteden aan de relatie tussen medium en adverteerder. Daardoor kunt u met méér overtuiging een keuze maken voor méér bereik, méér resultaat en méér groei.
Over Wegener Huis-aan-huisMedia
Met ruim 225 uitgaven en een oplage van circa 7,7 miljoen per week is Wegener Huis-aan-huisMedia BV, onderdeel van Koninklijke Wegener NV, de grootste uitgever van huis-aan-huiskranten in Nederland. Niet alleen de producten die verschijnen onder het kwaliteitslabel dé Weekkrant (4,9 miljoen huis-aan-huiskranten per week) genieten bekendheid, ook komen specifieke branche- en segmentuitgaven zoals autokranten, banenmarktpagina’s, makelaarsbijlagen en specials met betrekking tot de gezondheidszorg onder de aandacht van uiteenlopende lezersdoelgroepen.
Door de hoge oplage, het hoge leesbereik en het ongekende aantal combinatiemogelijkheden zijn de uitgaven van Wegener Huis-aan-huisMedia een uitstekend medium voor uiteenlopende reclameboodschappen.