22-07-2013 @ 14:13
Ziggo en MTV werken nauw samen voor MTV Music Week en MTV EMA
Nederland staat van 6 tot en met 9 november in het teken van de MTV Music Week met optredens op alle muzikale toplocaties in Amsterdam. Optredens die voor alle consumenten toegankelijk zijn. De MTV Music Week maakt Nederland helemaal klaar voor de MTV EMA die dit jaar wordt gehouden in onze hoofdstad. BE VIACOM maakte ook bekend dat Ziggo de main partner is van de MTV Music Week en tevens lokale partner is van de MTV EMA. Deze samenwerking volgt na de eerdere aankondiging dat de jaarlijkse muziekawardshow op 10 november wordt gehouden in de Ziggo Dome. Beide events zijn te volgen op MTV, MTV.nl en Ziggo TV (het evenementenkanaal van Ziggo).
Ultieme muziekervaring
De MTV Music Week wordt gehouden in de dagen voorafgaande aan de MTV EMA. Met verschillende muziekstromingen is de MTV Music Week gericht op alle muziekfans. Iedere dag kunnen zij terecht voor een onvergetelijke muziekbeleving. De line-up zal bestaan uit nationale en internationale artiesten uit verschillende muziekgenres zoals pop, rock en dance. Iedere avond zijn er verschillende muzikale optredens te bezoeken in de grote Amsterdamse poptempels en clubs: Paradiso, Bitterzoet, Jimmy Woo, AIR, Chicago Social Club en Club Ziggo. Meer informatie over de line-up van MTV Music Week volgt binnenkort.
Beleving MTV Music Week
BE VIACOM ziet in Ziggo de ideale partner om dit evenement op de meest optimale wijze naar de consument te brengen. Boris Hendriksen, VP sales BE VIACOM Benelux “We zijn erg enthousiast dat Ziggo main partner is van de MTV Music Week. Hierin hebben we een krachtige partner gevonden die de 360 graden beleving van de MTV Music Week versterkt en uitbreidt. BE VIACOM zal in nauwe samenwerking met Ziggo verschillende activiteiten ontwikkelen om de muziekbeleving van de MTV Music Week en de MTV EMA nog dichter naar de consument te brengen. Hiermee kunnen we de consument gezamenlijk optimaal bij een van de grootste muziekspektakels ter wereld betrekken.”
Nico Rijkhoff, Director Brand bij Ziggo: "Deze samenwerking sluit naadloos aan bij Ziggo’s visie om als media- en entertainmentbedrijf de verbinding met zijn klanten te zoeken om ze informatie, beleving en entertainment te brengen. Wij geloven dat deze samenwerking een perfecte combinatie is waarmee beide partijen elkaars krachten alleen maar versterken.”