22-09-2016 @ 10:15
Onne-familie groeit naar ruim 400.000 abonnees
Een van de bekendste videosterren van YouTube ‘Onnedi’ heeft haar succes uitgebreid. Haar YouTube-kanaal tikte deze week maar liefst 400.000 abonnees aan. Speciaal om dit te vieren heeft zij voor haar trouwe Onne-familie een zelfontworpen fan-kledinglijn ontwikkeld, die vanaf nu online verkrijgbaar is. De lijn bevat leuke tanktops met een grappig Onnedi-visual en T-shirts met haar logo. Er komen nog meer spraakmakende items bij, die ze later bekend gaat maken. De fan-kleding is in maat XS tot en met XL verkrijgbaar en te bestellen in haar webshop.
Onnedi: “Er is ontzettend veel vraag naar Onne-merchandise en ik vind het dan ook te gek dat het er eindelijk is! Nooit heb ik durven dromen dat het ooit zover zou komen, want het is toch wel apart om je eigen logo op een shirtje te hebben en dat fans het ook nog eens heel graag willen hebben!”
Video-ondernemer Onnedi (Dionne Slagter) is 26 jaar en sinds vijf jaar vlogt zij wekelijks op haar populaire YouTubekanaal. Hier bedient zij ruim 400.000 abonnees en dit groeit per dag! Elke dinsdag en vrijdag om 16:00 staat er een nieuwe video van haar klaar, met op vrijdag de spraakmakende serie "Leuk of Meuk". De Onne-familie bestaat uit jongeren van 8 tot en met 16 jaar. Haar populariteit onder deze doelgroep is enorm en wekelijks ontvangt ze een volle mand met fanmail. Ook op Instagram is Dionne erg populair, waar ze 240.000 volgers heeft.
Meer informatie:
YouTube: https://www.youtube.com/user/Dionnetje1990
Instagram: https://www.instagram.com/onnedi
Merchandise: http://www.onneshop.nl