Nespresso Frankrijk sluit deal met Minco Eggersman voor reclame Inissia

13-11-2014 @ 21:34

Het werk van singer-songwriter Minco Eggersman is inmiddels ook in het buitenland niet onopgemerkt gebleven. Na de deal in Amerika met Scott Cresto van Music Alternatives (Radiohead, Black Rebel Motorcycle Club, Outkast en Daniel Lanois) namens Bandcamp en de eerdere deal met de uitgeverij van Bjork (One Little Indian) is de soundtrack voor de film 'Win/Win’ inmiddels ook opgepikt door Nespresso Frankrijk. Vanaf november is de track 'Predictions in yellow’ onderdeel van de reclame voor de nieuwste telg binnen de Nespresso familie, namelijk de Inissia.

Al jaren pitcht DE VOLKOREN UITGEVERIJ (onderdeel van het indie-muzieklabel VOLKOREN) de muziek van en voor haar artiesten. Zo waren er deals met diverse (internationale) tv-series (CSI Miami/New York, MTV’s Real World, Doe even normaal, etc.) en films (I’ll sleep when I’m dead, Make me a match, De nieuwe wereld, etc.) maar is de muziek ook steeds vaker onder diverse andere tv programma’s te horen. Ook sloot DE VOLKOREN UITGEVERIJ eerder een deal met de Griekse koekjes fabrikant 'Papadopoulou' voor de track 'Imagine you in front of me’ van het Nederlandse duo Anderson.

Minco’s nieuwste soundtrack voor De Verloren Zoon (de nieuwe film van Jaap van Heusden) gaat in premiere in De Balie in Amsterdam. 

Link naar de Nespresso-commercial: http://youtu.be/kxYtm8Xt2kk

www.VOLKOREN.com

www.mincoeggersman.com