Martini \'Moments\'

18-01-2010 @ 15:55

Het nummer 'A night like this' van Caro Emerald dat gebruikt is door de Martini 'Moments' campagne is uitgegroeid tot een top 10 hit. De song wordt inmiddels veel gedraaid op de radio en 3FM heeft de single deze week zelfs uitgeroepen tot Megahit. De afgelopen twee weken stond hij al steevast in de top 5 op de I-Tunes hitlijst. Buro The Missing Sync heeft in opdracht van reclamebureau Watson & Lewis de artiest gekoppeld aan Martini en de single geproduceerd met Caro Emerald. 29 januari verschijnt het volledige album 'Deleted Scenes From The Cutting Room Floor'.

Het succes voor The Missing Sync is niet het eerste, eerder was men al succesvol met IOS met het nummer 'Uit de Schaduw' voor de Staatsloterij, Patty met 'You and Me' voor Volkswagen, Buster Cottam met 'Carry On' voor T-Mobile, Stevie Ann met 'Welcome the Sun' voor Zonneradar (Wieckse) en Brainpower & Intwine met 'Chosen' voor Assassins Creed.

The Missing Sync
www.themissingsync.nl